Saturday, 12 April 2014

DEDIKASI

Teks: Pn Aidahapini

Assalamualaikum,

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH.....
Sejuta limpahan syukur pada-Nya. Dengan limpah rahmat-Nya, yang telah memberikan rezeki tidak berhenti-henti. Ucapan terima kasih juga buat Pn Aishah guru online saya yang telah banyak memberi bimbingan kepada saya dalam kelas online tanpa mengiira masa.

Menyertai Akademi Berkerja di Rumah telah memberi satu suntikan semangat baru kepada saya . Alhamdullilah syukur kepada-Nya kerana telah mempertemukan diri ini serta memberi ruang untuk bersama menyertai Akademi Berkerja Di Rumah walaupun masa amat mencemburui saya untuk betul-betul fokus.

Minggu lepas, saya mendiamkan diri selama seminggu kerana ingin mencuba butik online yang baru dibuka. Dengan berbekalkan ilmu yang diperolehi daripada kelas online, saya berjaya memperoleh pendapatan RM278 hanya dalam seminggu. Satu permulaan yang cukup memuaskan hati saya memandangkan ia hanya sekadar mengisi sedikit masa yang terluang di rumah. Bila melihat hasilnya ia menjadikan satu kekuatan pada diri ini untuk terus maju.

Saya bermula daripada "zero" tentang selok-belok perniagaan online serta penulisan blog tetapi telah dapat impaknya. Ucapan tidak terhingga buat warga Akademi Berkerja Di Rumah kerana telah merealisasikan impian ini.


No comments:

Post a Comment